Про затвердження Державної цільової програми реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки
Кабінет Міністрів України; Постанова, Програма, Паспорт [...] від 16.12.20091390
Документ 1390-2009-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 02.11.2012, підстава 970-2012-п
 

Сторінки:  [ 1 ]  2
наступна сторінка »  

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 грудня 2009 р. N 1390
Київ
Про затвердження Державної цільової програми
реформування залізничного транспорту
на 2010-2019 роки
{ Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1106 ( 1106-2011-п ) від 26.10.2011 }

{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1106 ( 1106-2011-п ) від 26.10.2011
N 1146 ( 1146-2011-п ) від 09.11.2011
N 970 ( 970-2012-п ) від 24.10.2012 }

{ У тексті Постанови слова "Міністерство транспорту та зв'язку"
у всіх відмінках замінено словами "Міністерство інфраструктури"
у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1106
( 1106-2011-п ) від 26.10.2011 }

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову програму реформування
залізничного транспорту на 2010-2019 роки (далі - Програма), що
додається. { Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1106
( 1106-2011-п ) від 26.10.2011 }

{ Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ N 970
( 970-2012-п ) від 24.10.2012 }

3. Міністерству інфраструктури разом з Міністерством фінансів
передбачити під час складання проекту Державного бюджету України
на відповідний рік кошти, необхідні для виконання визначених
Програмою завдань і заходів, виходячи з можливостей державного
бюджету.
4. Міністерству інфраструктури щороку до 31 березня подавати
Кабінетові Міністрів України інформацію про хід виконання
Програми.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 грудня 2009 р. N 1390
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 26 жовтня 2011 р. N 1106 ( 1106-2011-п )
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки

Загальна частина
Залізничний транспорт займає провідне місце у задоволенні
потреб виробничої сфери та населення у перевезеннях, є важливим
фактором забезпечення соціально-економічного розвитку України,
укріплення її зовнішньоекономічних зв'язків.
Існуюча структура управління залізничним транспортом, стан
виробничо-технічної бази залізниць і технологічний рівень
організації перевезень за багатьма параметрами не відповідають
зростаючим потребам суспільства та європейським стандартам якості
надання транспортних послуг, перешкоджають підвищенню ефективності
функціонування галузі та потребують реформування.
Мета Програми
Метою Програми є створення нової організаційно-правової та
економічної моделі управління залізничним транспортом, розвиток
конкурентного середовища на ринку залізничних послуг, підвищення
ефективності його функціонування, задоволення потреб національної
економіки і населення в перевезеннях, покращення їх якості та
зменшення розміру транспортної складової у вартості товарів і
послуг.
Шляхи і способи розв'язання проблеми,
строк виконання Програми
Розв'язання проблеми можливе шляхом:
розмежування господарських функцій і функцій державного
управління;
утворення державного акціонерного товариства залізничного
транспорту загального користування як національного перевізника
вантажів та пасажирів на ринку транспортних послуг (далі -
Товариство), у володінні якого перебуватимуть об'єкти
інфраструктури залізничного транспорту загального користування
(далі - об'єкти інфраструктури);
формування вертикально інтегрованих структур за видами
діяльності (вантажні перевезення, пасажирські перевезення у
внутрішньому та міжнародному сполученні, пасажирські перевезення у
приміському та регіональному сполученні, утримання та експлуатація
об'єктів інфраструктури, надання послуг локомотивної тяги, ремонт
рухомого складу, будівництво та ремонт об'єктів інфраструктури,
проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт,
утримання соціальної сфери);
підвищення рівня конкуренції за рахунок гарантування
суб'єктам господарювання незалежно від форми власності рівного
доступу до ринку надання залізничних послуг у конкурентних,
потенційно конкурентних секторах та на суміжному ринку;
формування конкурентного потенціалу на зовнішньому ринку
транспортних послуг;
створення стимулів для підвищення ефективності діяльності
учасників такого ринку;
забезпечення рівного доступу всіх суб'єктів господарювання до
об'єктів інфраструктури;
впровадження фінансово-економічної моделі, здатної
забезпечити розподіл фінансових потоків за видами діяльності на
основі планово-кошторисного фінансування;
збільшення обсягу інвестицій у залізничний транспорт та
впровадження інноваційної моделі розвитку;
залучення коштів місцевих бюджетів для будівництва і
реконструкції залізничних ліній, вокзалів, пішохідних мостів і
тунелів, пасажирських платформ та інших об'єктів залізничного
транспорту, пов'язаних з обслуговуванням пасажирів, придбання
залізничного рухомого складу для приміського сполучення;
розроблення і впровадження інноваційних транспортних та
логістичних технологій;
удосконалення системи регулювання тарифів на послуги
залізничного транспорту;
проведення ефективної соціальної політики та підвищення рівня
соціального захисту працівників залізничного транспорту.
Виконання Програми здійснюється трьома етапами.
На першому етапі (2010-2012 роки) передбачається:
удосконалення нормативно-правової бази, необхідної для
реформування галузі;
утворення Товариства;
впровадження механізму розподілу фінансових потоків за видами
господарської діяльності.
На другому етапі (2013-2015 роки) передбачається:
формування вертикально інтегрованої виробничо-технологічної
системи залізничного транспорту, структурованої за видами
діяльності, з упровадженням автоматизованої системи обліку та
управління;
удосконалення тарифної політики, забезпечення вільного
ціноутворення у конкурентних секторах ринку транспортних послуг;
утворення головного та регіональних центрів управління
перевезеннями;
впровадження механізму фінансової підтримки пасажирських
перевезень;
створення організаційно-правових умов для функціонування
приватних операторських компаній пасажирських перевезень;
утворення у сфері приміських та регіональних пасажирських
перевезень господарських товариств, корпоративні права щодо яких
належатимуть місцевим органам виконавчої влади, Товариству та
іншим юридичним особам;
оптимізація організаційної структури залізничного транспорту.
На третьому етапі (2016-2019 роки) передбачається:
ліквідація перехресного субсидування пасажирських перевезень
за рахунок вантажних шляхом впровадження механізму фінансової
підтримки пасажирських перевезень;
утворення господарського товариства у сфері пасажирських
перевезень у далекому та місцевому сполученні, корпоративні права
щодо якого належатимуть Товариству;
збільшення кількості приватних компаній, що володіють парком
пасажирських вагонів;
утворення місцевих залізниць, що володіють об'єктами
інфраструктури та рухомим складом, на базі підрозділів
промислового залізничного транспорту, малодіяльних та
вузькоколійних дільниць;
розвиток мережі логістичних комплексів, складських та
розподільних терміналів.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування наведені у додатку
1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи, здійснення яких передбачено першим та
другим етапами виконання Програми, наведені у додатку 2. Завдання
і заходи, які планується здійснити на третьому етапі виконання
Програми, затверджуються Кабінетом Міністрів України після
виконання попередніх етапів.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
провести реформування залізничного транспорту, забезпечити
його подальший розвиток і підвищити ефективність функціонування
галузі;
прискорити розвиток конкуренції на ринку залізничних
перевезень, створити передумови для утворення нових суб'єктів
господарювання різних форм власності, що здійснюватимуть вантажні
та пасажирські перевезення;
підвищити конкурентоспроможність залізничного транспорту на
внутрішньому і зовнішньому ринку транспортних послуг;
підвищити інвестиційну привабливість галузі;
вирішити питання надання галузі державної підтримки для
закупівлі рухомого складу, будівництва об'єктів залізничного
транспорту, що мають соціальне значення, та компенсації збитків,
пов'язаних з пільговими перевезеннями пасажирів;
задовольнити потреби національної економіки і населення у
перевезеннях;
підвищити рівень використання транзитного потенціалу держави;
прискорити інтеграцію вітчизняного залізничного транспорту в
європейську та світову транспортні системи;
підвищити рівень безпеки перевезень;
забезпечити:
- збільшення обсягів перевезень (орієнтовно на 20-25
відсотків);
- підвищення продуктивності праці (в 1,6 раза);
- відносне зменшення собівартості перевезень (на 15
відсотків);
- зменшення обсягу питомих витрат енергоресурсів на тягу
поїздів (на 15 відсотків);
- скорочення строків доставки і переробки вантажів;
зробити доступними рухомий склад та об'єкти залізничного
транспорту для осіб з інвалідністю з ураженням органів зору,
слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп
населення. { Розділ доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 1146 ( 1146-2011-п ) від 09.11.2011 }
Обсяги та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг коштів, необхідний для виконання першого і
другого етапів Програми, становить 9329,95 млн. гривень.
Фінансування Програми передбачається здійснювати за рахунок
коштів державного бюджету в сумі 4094,9 млн. гривень, місцевих
бюджетів - 3953,6 млн., інших джерел - 1281,45 млн. гривень.
Обсяг коштів, необхідний для виконання третього етапу
Програми, визначатиметься під час затвердження відповідних завдань
і заходів.
{ Державна цільова програма в редакції Постанови КМ N 1106
( 1106-2011-п ) від 26.10.2011 }

Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми реформування
залізничного транспорту на 2010-2019 роки

1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 27 грудня 2006 р. N 651 ( 651-2006-р ).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 16 грудня 2009 р. N 1390 ( 1390-2009-п ) (в редакції постанови
Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1106).
3. Державний замовник - Мінінфраструктури.
4. Керівник програми - заступник Міністра інфраструктури (за
посадою).
5. Виконавці заходів Програми: Мінінфраструктури,
Мінекономрозвитку, Мінфін, Антимонопольний комітет, Фонд
державного майна.
6. Строк виконання: 2010-2019 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування (перший і другий
етапи).
---------------------------------------------------------------------- | Джерела | Обсяг | У тому числі за роками | |фінансування|фінансування,|-----------------------------------------| | |млн. гривень |2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |------------+-------------+-----+------+------+-------+------+------| |Державний | 4094,9 |44,7 | 123 |177,9 | 635,9 |1979,9|1915,5| |бюджет | | | | | | | | |------------+-------------+-----+------+------+-------+------+------| |Місцеві | 3953,6 |120,6|138,6 |192,3 | 664,1 | 1174 | 1664 | |бюджети | | | | | | | | |------------+-------------+-----+------+------+-------+------+------| |Інші джерела| 1281,45 | 123 |169,65|206,35|293,45 |284,2 |204,8 | |------------+-------------+-----+------+------+-------+------+------| |Усього | 9329,95 |288,3|431,25|576,55|1593,45|2656,1|3784,3| ----------------------------------------------------------------------
{ Додаток 1 в редакції Постанови КМ N 1106 ( 1106-2011-п ) від
26.10.2011 }

Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми реформування
залізничного транспорту на 2010-2019 роки
(перший і другий етапи)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |Найменування завдання |Найменування заходу| Головний |Найменування| Значення показника | Джерела |Прогнозний| У тому числі за роками | | | | розпорядник | показника |------------------------------------| фінан- | обсяг | | | | |бюджетних коштів | |усього| за роками | сування |фінансових| | | | | | | |-----------------------------|(державний,|ресурсів, |-----------------------------------------| | | | | | |2010|2011|2012|2013|2014|2015| місцевий | млн. |2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | | | | | | | | | | | | | бюджет, | гривень | | | | | | | | | | | | | | | | | | | інші) | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |1. Удосконалення |1) розроблення |Мінінфраструктури|кількість | | | | | | | | | | | | | | | | |законодавства |проектів Законів |Мінфін |законо- | | | | | | | | | | | | | | | | |у сфері залізничного |України: |Мінекономрозвитку|проектів | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту |-------------------|Антимонопольний | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |"Про особливості |комітет | | 1 | | 1 | | | | | | | | | | | | | | |утворення |Фонд державного | | | | | | | | | | | | | | | | | | |державного |майна | | | | | | | | | | | | | | | | | | |акціонерного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |товариства | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |загального | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |користування" | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |"Про внесення змін | | | 1 | | 1 | | | | | | | | | | | | | | |до Закону України | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |"Про залізничний | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорт" | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |"Про залізничний | | | 1 | | | | 1 | | | | | | | | | | | | |транспорт" (нова | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |редакція) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |2) розроблення |Мінінфраструктури|кількість | 2 | | | 2 | | | | | | | | | | | | | |проектів |Мінфін |актів | | | | | | | | | | | | | | | | | |нормативно-правових|Мінекономрозвитку| | | | | | | | | | | | | | | | | | |актів про: |Антимонопольний | | | | | | | | | | | | | | | | | | |утворення єдиного |комітет | | | | | | | | | | | | | | | | | | |суб'єкта |Фонд державного | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарювання у |майна | | | | | | | | | | | | | | | | | | |формі державного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |акціонерного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |товариства | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |загального | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |користування | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |(далі - | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Товариство), до | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |складу якого | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |увійдуть, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізниці, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |підприємства, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |установи та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |організації | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту, та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |затвердження його | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |статуту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |установлення | | | 1 | | | 1 | | | | | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |замовлення на | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перевезення | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |державну підтримку | | | 1 | | | | 1 | | | | | | | | | | | | |пасажирських | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перевезень | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |затвердження | | | 1 | | | | 1 | | | | | | | | | | | | |Статуту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту України | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |(нова редакція) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |утворення | | | 1 | | | | | 1 | | | | | | | | | | | |вертикально | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |інтегрованої | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарського | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |управління | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничним | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспортом | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |внесення змін до | | | 18 | | 5 | 4 | 2 | 4 | 3 | | | | | | | | | | |нормативно- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |правових актів, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |якими регулюється | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльність | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту, у | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |зв'язку з | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |утворенням | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Товариства та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |вертикально | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |інтегрованої | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарського | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |управління | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничним | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспортом | | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 1 | | | | 27 | | 7 | 7 | 5 | 5 | 3 | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |2. Розмежування |1) утворення та |Мінінфраструктури|кількість | | | | | | | |державний | 127,3 | | | 30,1 | 31,9 | 32,8 | 32,5 | |функцій державного і |забезпечення |Мінфін |суб'єктів, | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | |господарського |функціонування | |що | | | | | | | | | | | | | | | | |управління на |структурного | |утворюються | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничному |підрозділу з питань| | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорті |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту у складі| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |центрального органу| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |виконавчої влади, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |що забезпечує | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |формування та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |реалізує державну | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |політику у сфері | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |2) утворення |Мінінфраструктури| | 1 | | | 1 | | | |інші | 18,2 | | | 18,2 | | | | | |Товариства | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |3) формування | - " - | | 5 | | | 1 | 3 | 1 | | - " - | 58 | | | 17,5 | 26,4 | 14,1 | | | |вертикально | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |інтегрованої | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарського | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |управління | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничним | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспортом | | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 2 | | | | 6 | | | 2 | 3 | 1 | | | 203,5 | | | 65,8 | 58,3 | 46,9 | 32,5 | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |у тому числі | | | | | | | | | | |державний | 127,3 | | | 30,1 | 31,9 | 32,8 | 32,5 | | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | |-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | | | | | | | | | | | |інші | 76,2 | | | 35,7 | 26,4 | 14,1 | | | | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |3. Створення умов для |1) визначення | - " - |кількість | 2 | | | 1 | | | 1 | - " - | 16,2 | | | 7 | | | 9,2 | |залучення інвестицій |інвестиційного | |заходів | | | | | | | | | | | | | | | | | |рейтингу Товариства| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |2) запровадження |Мінінфраструктури| | | | | | | | |державний | 3967,6 |44,7 | 123 |147,8 | 604 |1165,1| 1883 | | |державної підтримки|Мінфін | | | | | | | | |бюджет* | | | | | | | | | |пасажирських | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перевезень та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ліквідація їх | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перехресного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |субсидування за | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |рахунок доходів від| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |інших видів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізниць | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |3) компенсація |Мінінфраструктури| | | | | | | | |місцеві | 3953,6 |120,6|138,6 |192,3 | 664,1 | 1174 | 1664 | | |збитків від | | | | | | | | | |бюджети* | | | | | | | | | |перевезень | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |пільгових категорій| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |пасажирів і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перевезень за | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |регульованими | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |державою тарифами, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |застосування яких | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |унеможливлює | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |отримання прибутку | | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 3 | | | | 2 | | | 1 | | | 1 | | 7937,4 |165,3|261,6 |347,1 |1268,1 |2339,1|3556,2| |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |у тому числі | | | | | | | | | | |державний | 3967,6 |44,7 | 123 |147,8 | 604 |1165,1| 1883 | | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | |-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | | | | | | | | | | | |місцеві | 3953,6 |120,6|138,6 |192,3 | 664,1 | 1174 | 1664 | | | | | | | | | | | | |бюджети | | | | | | | | | |-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | | | | | | | | | | | |інші | 16,2 | | | 7 | | | 9,2 | | | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |4. Підвищення |1) формування | - " - | | | | | | | | | - " - | 1,7 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,9 | 0,2 | | |конкурентоспроможності|системи маркетингу | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного |залізничних послуг | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту на |-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |внутрішньому і |2) утворення | - " - |кількість | 82 | | 1 | 6 | 50 | 25 | | - " - | 50 | | 10 | 15 | 15 | 5 | 5 | |зовнішньому ринку |логістичного центру| |комплексів | | | | | | | | | | | | | | | | |транспортних послуг |та розвиток мережі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |логістичних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |комплексів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |3) підвищення |Мінінфраструктури|кількість | 2 | | | 1 | 1 | | | | | | | | | | | | |ефективності | |нормативно- | | | | | | | | | | | | | | | | | |корпоративного | |правових | | | | | | | | | | | | | | | | | |управління | |актів | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 4 | | | | 84 | | 1 | 7 | 51 | 25 | | | 51,7 | 0,2 | 10,2 | 15,2 | 15,9 | 5,2 | 5 | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |5. Розвиток |1) створення умов |Мінінфраструктури| - " - | 2 | | | 1 | 1 | | |інші | 0,3 | | | 0,2 | 0,1 | | | |конкуренції на ринку |для функціонування |Мінекономрозвитку| | | | | | | | |джерела | | | | | | | | |залізничних перевезень|на ринку |Антимонопольний | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничних |комітет | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перевезень |Фонд державного | | | | | | | | | | | | | | | | | | |суб'єктів |майна | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарювання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |різних форм | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |власності та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |недискримінаційного| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |доступу приватних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |операторів до | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |інфраструктурної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |мережі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |2) оптимізація | - " - | | 7 | | | 3 | 4 | | | | | | | | | | | | |організаційної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |структури у сфері | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ремонту рухомого | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |складу, колійної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |техніки і колій, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |виробництва | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |запасних частин і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |комплектувальних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |виробів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |3) створення умов | - " - | | | | | | | | | | | | | | | | | | |для забезпечення | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |малодіяльних та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |вузькоколійних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |дільниць | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |4) виділення |Мінінфраструктури|кількість | 15 | | | 15 | | | | | | | | | | | | | |непрофільних | |об'єктів | | | | | | | | | | | | | | | | | |активів і їх | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |подальша повна або | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |часткова | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |приватизація в | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |сегменті галузі, що| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |не належить до | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |природних монополій| | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 5 | | | | 24 | | | 19 | 5 | | | | 0,3 | | | 0,2 | 0,1 | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |6. Підвищення рівня |1) запровадження |Мінінфраструктури|кількість | 2 | | | | | 1 | 1 |інші | 8 | | | 0,15 | 0,25 | 1,5 | 6,1 | |прозорості фінансово- |ведення обліку |Мінфін |систем | | | | | | | |джерела | | | | | | | | |господарської |доходів, витрат і | | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності у сфері |фінансових | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного |результатів за | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту |видами | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарської | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |2) удосконалення | - " - | | 1 | | | | | 1 | | - " - | 0,55 | | 0,25 | | | 0,3 | | | |системи оцінки | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарської | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності у сфері | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |3) формування | - " - | | 1 | | | | | | 1 | - " - | 35,5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5,5 | | |інформаційної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи контролю за| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |рухом коштів на | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |поточних рахунках | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |4) удосконалення | - " - | | | | | | | | | - " - | 0,4 | | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | | | |номенклатури витрат| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарської | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності у сфері | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |5) проведення |Мінінфраструктури| | 1 | | 1 | | | | |інші | 10 | | 10 | | | | | | |незалежного | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | |зовнішнього аудиту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |в державному | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарському | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |об'єднанні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 6 | | | | 5 | | 1 | | | 2 | 2 | - " - | 54,45 | 6 |16,35 | 6,25 | 6,35 | 7,9 | 11,6 | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |7. Підвищення рівня |1) розроблення | - " - |кількість | 1 | 1 | | | | | | | | | | | | | | |безпеки перевезень |нормативно-правових| |нормативно- | | | | | | | | | | | | | | | | |пасажирів і вантажів |актів, якими | |правових | | | | | | | | | | | | | | | | | |регулюється питання| |актів | | | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |безпеки перевезень | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |суб'єктами | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарської | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльності різних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |форм власності | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |2) удосконалення | - " - | | | | | | | | | - " - | 14,9 | 1,5 | 1,8 | 2,1 | 2,5 | 3,2 | 3,8 | | |системи екологічної| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |безпеки | | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 7 | | | | 1 | 1 | | | | | | - " - | 14,9 | 1,5 | 1,8 | 2,1 | 2,5 | 3,2 | 3,8 | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |8. Підвищення рівня |1) розроблення та | - " - |кількість | 1 | | 1 | | | | | - " - | 1,7 | 0,8 | 0,9 | | | | | |соціального захисту |затвердження | |програм | | | | | | | | | | | | | | | | |працівників |програм підвищення | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного |мотивації до праці | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |2) підвищення |Мінінфраструктури| | | | | | | | | | | | | | | | | | |ефективності | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |соціального | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |партнерства | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |роботодавців і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |профспілок | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |3) збільшення | - " - | | | | | | | | |інші | 13,7 | 1,6 | 1,9 | 2,1 | 2,3 | 2,7 | 3,1 | | |обсягу фінансування| | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | |заходів щодо | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |охорони здоров'я і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |поліпшення умов | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |праці та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |профілактики | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |професійних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |захворювань | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |4) збереження у | - " - | | | | | | | | | | | | | | | | | | |структурі суб'єктів| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарювання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту відомчих| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |об'єктів соціальної| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |сфери (соціально- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |культурних, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |оздоровчих, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |фізкультурно- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |спортивних), | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |закладів охорони | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |здоров'я, вищих і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |професійно- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |технічних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |навчальних закладів| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |5) поліпшення | - " - | | | | | | | | | | | | | | | | | | |якості підготовки | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |фахівців галузі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |6) забезпечення |Мінінфраструктури| | | | | | | | |інші | 40,5 | 4,6 | 5,2 | 6,3 | 7,1 | 8,3 | 9 | | |збереження і | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | |розвитку кадрового | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |потенціалу галузі, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |зокрема шляхом | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перепідготовки та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |працевлаштування | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |працівників у разі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |здійснення | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |структурних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |перетворень | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |7) удосконалення | - " - | | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи соціальних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |гарантій для | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничників | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------+-----------------| |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |8) удосконалення | - " - | | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |обслуговування | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничників у | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |відомчих медичних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |закладах | | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |Разом за завданням 8 | | | | 1 | | 1 | | | | | - " - | 55,9 | 7 | 8 | 8,4 | 9,4 | 11 | 12,1 | |----------------------+-------------------+-----------------+------------+------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| |9. Автоматизація |1) розроблення та | - " - |кількість | | | | | | | | | | | | | | | | |управлінських та |впровадження: | |заходів | | | | | | | | | | | | | | | | |виробничих процесів |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |автоматизованої | | | | | | | | | 1 | - " - | 410 | 12 | 28 | 30 | 140 | 150 | 50 | | |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |корпоративного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |управління у сфері | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------| | |єдиної | | | 1 | | | | 1 | | | - " - | 40 | 12 | 12 | 8 | 8 | | | | |автоматизованої | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |системи управління | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |фінансами та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ресурсами | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------| | |------+----+----+----+----+----+----+-----------+----------+-----+------+------+-------+------+------|

  Пошук Знайти слова на сторiнцi:     
* тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи...

Сторінки:  [ 1 ]  2
наступна сторінка »